Calendar evenimente
- În curând..
Sună familiar? Situaţii cu care te‑ai confruntat deja
Dacă te-ai aflat vreodată în cel puţin una din situaţiile enumerate mai jos, este probabil că te-ai confruntat cu un management deficitar al comunicării, care apare atunci când există o nepotrivire între modurile de comunicare ale interlocutorilor:
- Ai calităţi şi abilităţi personale foarte bune şi cu toate acestea performanţa ta profesională nu se ridică la nivelul la care te aştepţi?
- Te afli în faţa unei noi provocări şi trebuie să-i faci şi pe ceilalţi să îţi urmeze viziunea?
- Ţi se reproşează că nu comunici bine, deşi ţi se pare că vorbeşti mereu cât se poate de limpede?
- Consideri că opiniile tale merită să fie ascultate şi să beneficieze de atenţia cuvenită din partea celorlalţi?
- Ai colegi sau angajaţi cu care nu te înţelegi, dar cu care trebuie să lucrezi şi să-i motivezi?
- Simţi că există tensiuni sau conflicte în echipa pe care o conduci sau din care faci parte şi doreşti să le previi sau să le gestionezi cu succes?
- Vinzi produse sau servicii iar concurenţa ţi-a luat-o înainte?
- Viaţa la birou ţi se pare plictisitoare?
Parcurgând şi integrând conceptele PCM®, vei fi capabil să îţi adaptezi adecvat modul de comunicare la cel al interlocutorului, să previi apariţia stresului şi a conflictelor, şi să îţi îmbunătăţeşti viaţa şi activitatea personală şi profesională.