Calendar evenimente

  • În curând..


Sună familiar? Situaţii cu care te‑ai confruntat deja

Dacă te-ai aflat vreodată în cel puţin una din situaţiile enumerate mai jos, este probabil că te-ai confruntat cu un management deficitar al comunicării, care apare atunci când există o nepotrivire între modurile de comunicare ale interlocutorilor:

  • Ai calităţi şi abilităţi personale foarte bune şi cu toate acestea performanţa ta profesională nu se ridică la nivelul la care te aştepţi?
  • Te afli în faţa unei noi provocări şi trebuie să-i faci şi pe ceilalţi să îţi urmeze viziunea?
  • Ţi se reproşează că nu comunici bine, deşi ţi se pare că vorbeşti mereu cât se poate de limpede?
  • Consideri că opiniile tale merită să fie ascultate şi să beneficieze de atenţia cuvenită din partea celorlalţi?
  • Ai colegi sau angajaţi cu care nu te înţelegi, dar cu care trebuie să lucrezi şi să-i motivezi?
  • Simţi că există tensiuni sau conflicte în echipa pe care o conduci sau din care faci parte şi doreşti să le previi sau să le gestionezi cu succes?
  • Vinzi produse sau servicii iar concurenţa ţi-a luat-o înainte?
  • Viaţa la birou ţi se pare plictisitoare?

Parcurgând şi integrând conceptele PCM®, vei fi capabil să îţi adaptezi adecvat modul de comunicare la cel al interlocutorului, să previi apariţia stresului şi a conflictelor, şi să îţi îmbunătăţeşti viaţa şi activitatea personală şi profesională.