Calendar evenimente

  • În curând..


Cuprinsul programului de trei zile

Percepţii de contactEmoţii, Gânduri, Opinii, Inacţiune, Acţiune, Reacţii (plăcere/neplăcere)
Părţi de personalitate
Protector; Director; Computer; Comforter; Emoter. Cuvintele folosite, tonul vocii, gesturi, postura şi expresia facială.
Tipuri de personalitateEmpatic, Promotor, Persistent, Analitic, Imaginativ, Rebel.
Canale de comunicareInterventiv; Directiv; Solicitant/Informativ; Grijuliu; Emotiv.
Stiluri de managementStiluri de utilizat ori de evitat cu fiecare tip de personalitate.
Nevoi psihologice
Recunoaşterea persoanei/senzorială; Recunoaşterea muncii; Structurarea timpului; Recunoaşterea opiniilor/parerilor; Solitudine; Contact; Incidenţă (Acţiune).
Mediul preferatRetragere activă; Retragere pasivă; Implicare pasivă; Implicare activă.
Comportament   de tip driver
Fii perfect (P); Fii perfect (C); Fii puternic (P); Fii puternic (C); Fă pe plac altora; Încearcă din greu.
Secvenţa de distress* previzibilăSemnalele de avertizare care preced intrarea în distress şi cum să revenim. De ce comunicarea defectuoasă este cauza distress-ului*.

*distress=stress perceput ca negativ

Mecanisme de eşecTipare  specifice de comportament care indică tipul de stress (efectuarea unor greşeli; aşteptare pasivă; control excesiv; impunerea credinţelor/părerilor; acuzarea altora; manipulare). Metode de a reduce stress-ul şi a îmbunătăţi comunicarea. Cum să încurajăm revenirea la un comportament win-win.
Profilul tău de personalitate


Interpretarea şi înţelegerea propriului profil (înaintea programului vei completa un inventar de personalitate, ţi se va oferi o copie şi eşti ajutat în a te înţelege şi cunoaşte mai bine pe tine însuţi).
Planul propriu de acţiuneCum vei obţine beneficii din aplicarea PCM® în munca ta şi în relaţiile de viaţă.